Laatste ochtend

23 juli 2016

Zo,  alles staat ingepakt, klaar voor vertrek. De taxi komt om 13.30u om me naar de Ferry te brengen. Ik was van plan om nog wat aan het strand te gaan zonnen, maar het regent deze ochtend. En eigenlijk is dat wel lekker, want het is niet zulk zweet weer. Normaal gesproken lopen de zweetdruppeltjes binnen no time naar beneden, maar als je nog zo'n lange reis te gaan hebt, voelt dat niet zo fris. Ik zit binnen voor mijn ontbijt aan tafel te kletsen met een Nederlandse vrouw die hier met haar kinderen en (ex) man is. Gezellig dus en lekker relaxed zo'n laatste ochtend.

image

Zo meteen volgt de taxirit naar de Ferry, de Ferry naar Surathani, dan een transfer naar de luchthaven van Surat, vervolgens een vlucht met Smile Air naar Bangkok. En dan wachten tot 2u s nachts op mijn vlucht terug naar Schiphol...  Nog even te gaan dus. Die 2,5 week hier zijn om gevlogen en ik heb genoten! Thailand, love you ❤️

1. Harm:
    23 juli 2016
    Goede reis terug San. Heb genoten van je verhalen.
  2. Miranda:
    23 juli 2016
    Was heel leuk om al je verhalen te lezen San! Denk ook dat heel veel te vertellen heb, als je weer thuis ben.
  3. Berrie:
    24 juli 2016
    Het was een leuke reis San. En ik hoor het allemaal van jou
  4. Berrie:
    24 juli 2016
    En het waren hele leuke foto's en je hebt toch nog gedoken wat je altijd wilde